2009. október 3., szombat

Varrósnapi neszik



Végre sikerült befejeznem, azt a két neszit, amit még Colette ferdepántos varrósnapján kezdtem el. Az egyik a Colette blogjából már ismert hullámzós, a másikhoz az ötletet Hokata ott készült neszije adta, amiben szintén kitömött egy-két bevarrt ferdepántot. A befejezés azért húzódott, mert kézzel kellett a cippzárakat bevarrnom, és bevallom, csak másodikra sikerült jó helyre bevarrjam, mert először túl magasra varrtam, és akkor kidudorodott. A varrósnapon megismert új Flórás barátaim ösztökéltek a felbontára és újravarrásra. Megérte :-).

Mégegyszer köszönöm Colette a varrósnapot, mert annnyi mindent tanultam, hogy azóta is csak ferdepánt újrahasznosítási ötleteim vannak, most majd jól begyakorolom az új technikákat. Egy "házifeladat" A3-as faliképhez pl. a "csíkok frappáns egymáshoz varrása" technikát használom, és isteni! Részletek hamarosan, ahogy alakul majd az a munka :-).
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Hokata írta...

Katám!
Nagyon jók lettek, a színeik a hurkáik, mindenük, gratula!
Szuper volt a varrós nap, Colette ötletei belém ívódtak, s persze a hangyáim is beindultak rendesen, már én is elkezdtem egy újabb cuccost a rávasalós-összevarrós technikával. Régen a ferdepánttól ódzkodtam, de ezek után a szívembe zártam.

Aranyalma írta...

Nagyon tetszenek a kitömött ferdepántok! :)