2009. október 3., szombat

Rózsaszín


Valami változás van folyamatban, vagy az is lehet, hogy Edige hatása, de mostanában egyáltalán nincs ellenemre a rózsaszín. Korábban Annán sem tudtam volna elképzelni, de mostanában volt rajta egy-két finom rózsaszín és nagyon jól állt rajta. Mindenesetre, még a múlt héten hivatalos voltam egy rendezvényre (kosztümös), és a szürke kosztümömet egy rózsaszín csíkos blúzzal terveztem feldobni. De táskám nem volt hozzá, ígyhát gyorsan varrtam egyet. Kész is lettem a vonat indulása előtt egy órával :-). Az esti előkészületenek köszönhetően kívülre a vékony áttetsző anyag fonákja került, de őszintén szólva csak pár nap múlva vettem észre, hogy nem olyan erősek a kontúrok :-). Szóval nem fejtem fel, más úgyse tudja, csak még ti :-).

A szabásmintát ric-rac oldalán a "one hour bag" bejegyzés alatt találjátok. Nekem kicsit több volt, de tettem be cipzárt.

3 megjegyzés:

Edige írta...

Nekem sajnos valami miatt nem mutatja a képet. Majd visszajövök később, hátha...

UKati írta...

Tényleg nem látszott. Közvetlenül a Picasa3-ból próbáltam feltenni, és úgy tűnt, mintha rendben lenne. Most feltettem a hagyományos módon :-).

Edige írta...

Már látom és nagyon tetszik, amit látok. Ügyes vagy!