2009. november 5., csütörtök

Anna bölcsisruhája

 
Rég nem jártam erre, de szerencsére varrni azért volt időm! Csak még fel kell pakolgassam, hogy ti is lássátok az eredményt.

Ezt a bölcsiruhát még az őszi szünetben varrtam. Nagyon praktikusnak bizonyul az elődje, amiről a mintát levettem, mert amikor kimennek az udvarra, akkor csak aláhúzzák a kinti nacit, és nem kell sokat kínlódni a picik öltöztetésével. Ja, és még a derekát is melegíti, ha betűröm :-)

Epres gombocskák kerültek rá. Még valószínűleg kap egy zsebet, csak nem sikerült edöntenem, hogy két kisebb zsebet kapjon mint az eredeti, vagy inkább egy nagyobbat...

4 megjegyzés:

Barbi írta...

Tündéri! Anna és a ruci is! :D

martilein írta...

Nagyon aranyos a ruha is a pici lány is!

Edige írta...

Nagyon édes a leányzó!
Ja, és a ruha is aranyos... :-)))

Unknown írta...

Kedves Katika!

Nem a témához tartozó hozzászólás. Szeptember 18-i bejegyzésed alapján:
"Kiderült, hogy a gond az új szerkesztő "read more" funkciójával volt. Azt kiszedtem, és minden helyrejött. Utána visszatettem, de a div-eket span-re írtam át, így is működik :-). Hátha valaki hasznát veszi." hasonló gondba voltam, segítettél sokat. köszi-köszi. Jó az oldald nézegetni fogom ezentúl, Te egy többszörös zseni vagy. Gratulálok a lányhoz a pecsvörk munkáidhoz stb...