2009. április 2., csütörtök

Testvérek


Három angyali testvér született a héten. Ketten közülük már megtalálták új otthonukat, egyikük még velünk várja szerető gazdiját. Végre kipróbáltam a "Tilda hajat", találtam itthon olyan drótot, amit át tudtam bökni a fejen, és amin megtapadt annyira a fonál, hogy vissza tudtam hajlítani. A munka eleje kicsit gépies lett, mert zsinórban gyártottam a "fő elemeket", de az öltöztetés már izgi volt.
Hosszú lábak kitöméséhez tipp, hogy nem fordítottam ki teljesen, csak félig, úgy töltöttem meg az alját a lábfejet és a "vádlit", sokkal könnyebb volt, mint végigtömni az egész hosszú szárat.
A fehér angyalka esküvőre készült, ő fogja szállítani a gyűrűket. Hogy le ne essenek a kis masnival kell majd rögzíteni őket, amíg az 5 éves gyűrűfelelős a helyükre nem juttatja őket!
"Szivárvány" új vállalkozásunk beindításával kapcsolatos sorsolás díja lett, "Eperke" pedig még izgulva várja új gazdáját.

4 megjegyzés:

Barbi írta...

Tündériek! Azok a frizurák! :D

Edige írta...

Tényleg nagyon jók lettek!

peva írta...

Nagyon aranyosak a tündérkék, azaz igazán tündériek. Nekem az esküvős tetszik a legjobban.

Barbi írta...

Kati! Fantasztikus ajándékokat kaptam tőled! Mekkora csomag! Gyönyörű élőben is a doboz! A plüssök pedig szuperek! Azonnal nekiestem a Burdáknak, hogy mit varrhatnék Ábelnek! HÁLÁSAN KÖSZÖNÖM! Puszi!