2009. április 8., szerda

Nyuszi nyuszi hátán



Úgy látszik én mostanában mindenből 3-at csinálok. Sokszor olvasom a blogokon, hogy nem szívesen csináltok két egyformát, vagy ugyanolyat. Nekem néha nehéz eldöntenem, hogy milyen anyagból, hogyan is csináljam, ilyenkor belekezdek párhutzamosan majdnem ugyanabba :-). A narancssárga majdnem az eredeti méret (Tilda tavasz könyvéből), csak nem 4 hanem 3 nyuszi van rajta. Ennek oka, hogy a háttér bútorszövet mintából van, és ekkora volt :-). A kék pedig 80%-a az eredetinek, az is a háttér adta lehetőség miatt. Végül a kisebb jobban is tetszik, így elkészült egy harmadik is, csak még fotó nincs róla.
Most, hogy szerkesztettem a fotókat láttam, hogy nem valami jó pl. a kék teljes fotó, de a nyuszikák már az oviban díszítik a falat, így új fotóra nemigen van lehetőség. A narancssárgát a leendő bölcsinkbe vittem, igen szégyen ide szégyen oda, minden lehetőséget ki kell használni a siker érdekében sajnos, nagy a túljelentkezés :-(. A harmadik az étkezőnk falát díszíti majd az ünnep alatt, holnap remélem jut időm fotózni.
Sokat keresgéltem, hogy mivel szegjem körbe, de szép, színben illő egyszínű anyagot nem találtam, így mivel nagyon tarkára sem szerettem volna, ugyanabból készítettem a szegőpántot mint a keretet. Egész jó lett, nem? És képzeljétek, belejöttem a pánt hátoldalának kézi varrásába is, egy mumussal kevesebb :-)
Amivel eléggé megszenvedtem, a kicsi nyuszik körbevarrása. Bevallom, szinte végig kézzel hajtottam a varrógépet, mert a relatíve hosszabb öltések miatt olyan gyorsan zakatolt, hogy amúgy kifutottam a mintából :-). A nagyobb nyuszik egyenes részeinél már mertem "pedálozni" is. A ruhák redőzése sem volt elsőre könnyű, de arra hamar ráéreztem, jól begyakoroltam a 9 nyuszi alatt :-).

4 megjegyzés:

Csilla írta...

Anna! ezek nagyszerűek lettek, engem teljesen magával ragadott mindegyik nyulacska. Szuper. Gratula.

Edige írta...

Csoda édesek lettek! Én nem is tudnék dönteni, hogy melyik a jobb.

Barbi írta...

Olyan aranyosak lettek! Annyira vidám, tavaszi! :))))

Hokata írta...

Aranyosak lettek,nem tudnék választani. Boldob Húsvétot Nektek!