2008. november 9., vasárnap

Kipécéztek!

Barbi és Colette is kipécézett, hogy öbbet tudjon meg rólam.
A szabályok szerint:
1. Ki kell tenni a blogban annak a személynek a linkjét, aki játékba hívott.
2. Önmagamról kell megosztanom 7 dolgot.
3. Szintén 7 embert nekem is játékba kell hívnom.

1. Sok mindenben a kettősség jellemez. Pl. hiszek az evolúcióban és abban, hogy nagyon sok mindenre magyarázatot ad (erről órákat tudnék mesélni), és hiszek Istenben is, vagyis abban, hogy van egy felsőbb hatalom. A vallásokat annyira nem szeretem, de elfogadom, hogy az emberek igénylik a szabályrendszereket. Jómagam evangélikus nevelést és tanítást kaptam. Ja, és hiszek abban hogy ez a két dolog (evolúció és Isten) nem mondanak ellent egymásnak.
2. Nagyon szeretem a gyerekeimet és szeretnék minél több időt velük és az apjukkal lenni. De nem szeretném teljesen beáldozni magam a családért, azt hiszem a "mártírságot" nem nekem találták ki. Tehát továbbra is szeretnék sportolni, ha keveset, de akkor is, és szeretnék sikeres lenni a munkámban. Persze a sikert többféleképpen is értelmezhetjük, most úgy érzem, hogy akkor leszek sikeres a munkában, ha örömöt okoz és elégedett leszek azzal amit csinálok (jó esetben az ügyfelek is).
3. Nem bánok jól a pénzzel, szeretem költeni apróságokra, nem szeretek róla tárgyalni, de szeretem ha van :-). Az a típus vagyok, aki nem tudja mennyibe is kerül pontosan egy liter tej. Szerencsére eddig még nem voltak filléres gondjaim(nk), bár a gyed alatt kevesebből kell kijönnie a családnak. Remélem egy közepes életszínvonalhoz mindig lesz elegendő, túl nagy elvárásaink szerencsére nincsenek.
4. Imádok tanulni, és motivál a vizsga, a számonkérés, a megmérettetés. Azt hiszem rám találták ki a "teher alatt nő a pálma" kifejezést.
5. Általában racionális alapon döntök (főleg mielőtt megszülettek volna a gyerekek), érzelmi inteligenciám talán mostanában fejlődik valamennyit a gyerekeknek köszönhetően. Korábban inkább férfias volt a gondolkodásom, mostanra ez kicsit változott (ezek a terhességi hormonok! :-) )
6. Imádok utazni! Inkább északra és délre mint keletre. Szerencsére sok lehetőségem volt eddig, és remélem azért még lesz is. Majdnem öt évet éltem Finnországban, és sok országban jártam rövidebb időre. A nyelveket is nagyon szeretem, bár mostanában keveset használom.
7. Újabban nagyon szeretek varrni :-)

A harmadik szabállyal gondban vagyok, hamar körbeért többször is ez a játék az ismerőseim között. Elteszem a "jogot" talonba, később talán jól jön majd :-)

1 megjegyzés:

Barbi írta...

Örülök a felismerésnek, hogy sokmindenben egyformák vagyunk! Evolúció-Isten elmélet, pénzköltés és egyebek... :-) Nem fontos már további embereket kipécézned, ha nem találsz, sokan részt vettek a játékban...