2008. augusztus 6., szerda

Megint doboz

Konyhánkban rengeteg kallódó fűszeres zsacsi van. A hivatalos fűszertároló kapacitása sajnos betelt, ezért szegénykék a polcon próbálnak túlélni :-). De találtam egy nagyon szép szalvétát, vettem szép dobozkát (3 volt egyben, így még további dobozok várhatóak...), lefestettem, megcsiszoltam, lefestettem, felragasztottam a fűszereket, aztán 3szor lelakkoztam. Visszacsavaroztam a zárat, és íme, vége a polcokon uralkodó káosznak. Csak attól félek, hogy hamarosan kinőjük :-).

3 megjegyzés:

Edige írta...

Nagyon aranyos lett. Én is imádom az ilyen egyedi darabokat...

Névtelen írta...

Oi, hieno! Mitä tässä säilytät? Jos kerroit sen tuossa tekstissä niin en ymmärtänyt. ;)

UKati írta...

Siina sailytetaan yrttipusseja, kun kaikki ei mahtuneet tavalliseen yrttitelineeseen :-).