2008. augusztus 29., péntek

Játék nyereményekkel! / Game with presents!

Csináltam egy mütyürös dobozt a varráshoz beszerzett babahajaknak, gomboknak, biztosítótűknek stb. Már régen beleszerettem ebbe a szalvétába, és most megtaláltam a megfelelő dobozt is! Életemben először használtam kétkomponensű repesztőlakkot és olajfestéket e repedésekbe (ezt még azért kell gyakorolni :-) ). Íme az eredmény:

A játék a következő:
1. Keressük az arcok eredetijének festőjét, és a kép címét.
2. A megfejtők sorsoláson vesznek részt ajándékért (természetesen én csinálom :-)).
3. Ahány arcot fejt meg valaki, annyiszor kerül a neve a sorsolásba.
4. Kiemelt képek, amiknek az ELSŐ megfejtője garantált jutalmat kap: második sor 1. és 3. kép; harmadik sor 2. kép.
5. A játék az utolsó kiemelt kép első megfejtéséig tart, de legkésőbb szeptember 30-án sorsolok!
6. A válaszokat ne megjegyzésben, hanem magánemilben küldjétek, rendszeresen jelzem majd hol tartanak a megfejtések. Címem a profilnál.
7. Az izgalom fokozása érdekében, a megjegyzéseknél lehet "nevezni" de nem kötelező...


The game is as follows:
1. We are looking for the original painting and artist.
2. All who give me a good answer take part in a draw for a present (made by myself of course :-) )
3. Your name gets in the draw as many times as many good answers you give.
4. There are special pictures for which the FIRST correct answerer receives a guaranteed present. These are: second row 1st and 3rd, third row 2nd
5. The game is until the last picture is solved, or the latest the draw will take place on the 30th of September.
6. Please send your answers in e-mail, not as a comment. I will update you on how the game is going.
7. To increase the excitement, you can send a comment if you are interested in the game (not compulsory)


1 megjegyzés:

Barbi írta...

Én megpróbálom, mert nagyon szeretem a festészetet!