2011. augusztus 27., szombat

Ajándékok Finnországba 2.


A "Seams to me" című könyvből, aminek írója blogot is vezet és itt elérhető vettem ezt a szabásmintát. Nem túl bonyolult megvarrni, a kékfestős elkészítését dokumentáltam is, ha érdekel benneteket, megpróbálhatok egy leírást csinálni :-). Kicsit alakítottam rajta, mert a közepe "bedudorodott" amikor kitömtem, így tettem bele egy kartongyűrűt. Az indiai mintás csak 7 elemből áll, a kékfestőst a minta miatt párosból kellett csinálnom, ehhez viszont jóval szélesebb varrásráhagyással kellett dolgoznom.

A szerző is közzétett javításokat pont amiatt, hogy 8 elemmel a "labda" rész nagyobb lesz mint a belső gyűrű, úgy tűnik a nyomtatás előkészítése miatt :-).

Ja, a kékfestős ment ajándékba a kis Tilda tűtartóval együtt.

3 megjegyzés:

Ábrahámné Éva írta...

Hogy te milyen klassz dolgokat találsz a neten !

UKati írta...

Ez a könyv megvan nekem, szívesen kölcsönadom!

Ábrahámné Éva írta...

szia Kata
Nézz be hozzám meg szeretnélek ajándékozni egy díjjal ,ha elfogadod !