2010. november 14., vasárnap

3 éves a kisasszony

Eljött ez a nap is! Annácska 3 éves lett. Születésnapjára készült ez a kötényruha aminek a szabásmintáját itt találtam. Ezen a blogon rengeteg hasznos olvasnivaló, szabásminta, leírás stb. van. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Mindig tetszett nekem, hogy egyszínű (vagy kevés mintás) ruha bélése színes, díszes. Most végre kipróbáltam ezt is, és nagyon tetszik !Igaz felvéve nem látszik a bélés, mégis valahogy jót tesz a ruhának :-).

Az elmúlt időben készítettem még mobiltelefon tartót is töltés idejére. Legjobban az ötlet tetszik és az, hogy kb. 1 óra alatt akár 3 is mindennel együtt megvan :-). Ezt a leírást itt találtam. Ha valaki rájön, hogy a kör belsejét hogyan csinálta ő olyan szépre, ossza meg velem is! :-)

2 megjegyzés:

martilein írta...

Boldog szülinapot a nagylánynak!!
Nagyon aranyos ez a kis ruha, már ki is nyomtattam a szabásmintáját, öcsémék kislányának megvarrom karácsonyra !

farkaszsuzsa írta...

Nagyon szépen megvarrtad a telefonos cuccot. Az eredeti szerintem ferde pánttal van varrva, de a Tiéd is nagyon szép.