2010. július 25., vasárnap

Utolért Hello Kitty...

Horvátországban nyaraltunk a múlt héten, és Annának felajánlottam, hogy választhat magának egy láncot az árusoktól. Nagy meglepetésemre, egy rózsaszín, kissé szőrös Hello Kitty táskát szeretett volna... végül sikerült rábeszélnem egy láncra (az is nagy sláger mostanában), de névnapjára beígértem egy Hello Kittys táskát.

Volt itthon rózsaszín bébiplüss, a netről pikk-pakk letöltöttem egy képet a cicáról. A cica feje maradék fehér polárból van (ez még egy takaróból maradt hátra), más alkalmasabbat nem találtam. Sajnos ezen már most látszik, hogy eléggé piszkolódik, de majd megoldjuk :-). Masni helyett Liisa barátnémtől már régebben kapott piros szívecskéket varrtam rá. Egész pofás lett. a kisasszony nagyon boldog vele, mert persze nem bírtuk ki Anna napig.

Még a bölcsisnéniknek csináltam egy-egy ökoszatyrot, amiket csak azért mutatok meg, hogy büszkélkedhessek fejlődő tűzési tudásommal (l. a virágfűzért). Nagyon élevezem!

2 megjegyzés:

Ábrahámné Éva írta...

Nagyon jó lett a kis táska,
a tűzésed meg szuper.

Viki írta...

Húúúú, de jó lett a táska!:)