2009. június 1., hétfő

Újrahasznosítás évzáróra


Eljött ez a nap is, az első évzáró kis családunk életében! Nagyon aranyos műsort adtak, minden elismerésem az óvonéniknek! Hálából varrtam néhány kosárkát néhány bútorszövet mintából :-). A szabásminta szép emlékeket ébresztett bennem, mert még Edigénél láttam tavaly nyáron ilyen kosárkákat (igaz kitömött akasztóval), és akkor még nem is volt saját blogom. De azóta lett!
A szabásmintát azóta megtaláltam Rasmussen egyik könyvében. Volt kétszer 3 színes anyagdarabom és színben hozzájuk illő kétszer 3 egyszínű. Pont amire szükségem volt! Először kitömtem az akasztókat, de sehogysem akart állni, így aztán kiszedtem a tömést, levasaltam végigvarrtam párszor és kicsit felbontva a mintakosár oldalainak tetejét, belevarrtam az oldalakba. Így már jobban tetszett, a többi már eleve így készült. Aranyos mini korallvirágokat tettem bele. Végre megint használhattam a jó kis zsugorkás cimkéimet.

2 megjegyzés:

Edige írta...

Nagyon helyesek lettek! Egyáltalán nem kötelező mindig mindent előírás szerint készíteni. Én is gyakran változtatok dolgokon, de ettől egyedi, hogy a Te ízlésed is benne van.

Barbi írta...

Milyen szépek!:D